top of page

סרטי חברות

סרטים כאלה אנחנו עושים לחברות עסקיות רבות, כמו גם סרטים על פעילות שוטפת ואירועים מיוחדים בחיי החברה. כך למשל עשינו לבנק לאומי מהדורת חדשות לטלוויזיה פנים ארגונית. השפה הטלוויזיונית היא בדרך כלל עיתונאית, חדשותית, קצבית ומודרנית שמתאימה לצפייה במסך הטלוויזיה או מסך המחשב ומאפשרת העלאה ופרסום גם ברשתות החברתיות.
סוג אחר של סרטים שאנחנו מפיקים הם סרטים באורך של 12-15 דקות. מדובר בצילום של אירוע מיוחד, כמו הרכבת האווירית שהייתה עם בואם של מנהיגי העולם להלווייתו של שמעון פרס ז"ל, שגם אותו הפקנו עבור רשות שדות התעופה ככלל, בסרטי חברה ניתן להשתמש לצרכים פנים ארגוניים כמו גם לצרכים חיצוניים. לא מדובר בסרטי תדמית קלאסים אלא בסרטים במתכונת חדשותית-דוקומנטרית שנועדו לשרת את צרכי החברה, אך נראים כמו כל סרט או כתבה טלוויזיונית המשודרים בערוצי הטלוויזיה המרכזיים.

בסוף העשור השני של המאה ה 21, כל מה שזז מצולם. היכולות הטכנולוגיות המתקדמות הנגישו את המצלמה ומערכת העריכה לכל דורש, הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט דורשים חומרים מצולמים. ובכל זאת, קיים הבדל משמעותי בין צילום וסרט חובבים שעולה לווטסאפ או לאינסטגרם לבין צילום וסרט מקצועיים שחברה עסקית או ציבורית מפרסמות. כשרשות שדות התעופה, למשל, עורכת תרגיל בטיחות, היא שוכרת את שירותינו על מנת שנביים תקשורת בשידור חי.
צוות הצילום שלנו ואני מצלמים את התרגיל, מראיינים את בעלי התפקידים כמו כל צוות טלוויזיה של חברת חדשות ארצית. כל מה שצולם נערך לסרט של שלוש דקות ובו עיקרי האירועים. הסרט נועד לצרכים פנימיים על מנת שניתן יהיה ללמוד ממנו איך מדברים, איך עונים לשאלות התקשורת, איך מופיעים בפני מצלמה. זהו סרט שגם מסכם את האירוע וגם את תפקודם של בעלי התפקידים השונים.

bottom of page